تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              
شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

 

شکل 2-8 مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی (منبع: 58و1994 Ghobadian)

6- شکاف تعبیری: تفاوت بین آن چیز که کوشش های ارتباطی ارائه دهنده خدمت واقعاً قول داده می باشد و آن چیز که یک مشتری فکر می کند بوسیله این ارتباطات قول داده شده می باشد.

7- شکاف خدمت: تفاوت بین آن چیز که مشتریان انتظار دریافت آن را دارند و ادراکات آنان از خدمتی که واقعاً دریافت کرده اند.

شکل2-9 شکاف هایی که منجر به نارضایتی مشتری می گردد(منبع :93؛1999

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان