تکه ای از متن پایان نامه :

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
 

  • تناسب ضعیف کارمند – تکنولوژی
  • سیستم های ارزشیابی و جبران خدمات نامناسب

2- شکست در تطابق عرضه و تقاضا

  • شکست در هموار ساختن ساعات شلوغی و خلوتی مراجعه مشتریان
  • آمیخته نامناسب مشتری
  • تأکید بیش از حد برقیمت برای ایجاد تقاضا

3- مشتریان تأثیر شان را به گونه کامل اعمال نمی کنند.

  • مشتریان از مسئولیت و نقششان آگاهی ندارند.
  • مشتریان اثرات منفی بریکدیگر می گذارند.

ارتباطات بیرونی نه تنها بر انتظارات مشتریان اثرگذاراست بلکه می تواند ادراکات مشتریان را تحت تأثیر قراردهد.سایر مواردی که باعث به وجودآمدن این شکاف می گردد عبارتند از:

1- عدم مدیریت اثربخش انتظارات

  • شکست در مدیریت انتظارات مشتریان از طریق اشکال ارتباطی
  • شکست در آموزش کافی مشتریان

2- دادن وعده های اغراق آمیز

  • دادن وعده های اغراق آمیز در تبلیغات
  • دادن وعده های اغراق آمیز در فروش حضوری

3- ارتباطات افقی ناکافی

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان