تکه ای از متن پایان نامه :

 

2ـ3ـ3ـ4ـ مدل بهبود كيفيت خدمات سازماني

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

مور يك مدل متشكل از 6 گام را ارائه رده می باشد . نمودار 2ـ4  اين مدل  عوامل مرتبط در هر گام را نشان مي دهد .مدل جامع می باشد ونقشه ميسر ، چگونگي اجراي يك كيفيت را نشان مي دهد ، اين مدل تمركز خارجي دارد اما با مشكلات كيفيت ارتباطي ندارد آن چیز که نيز بخاطر فقدان تمركز مناسب آن بر بازار می باشد و مدل در ارائه مكانيسمي براي تشخيص زمينه هايي كه مشكلات كيفيت ممكن می باشد بروز كند ضعيف می باشد . گامهاي 2و 3 و4 اجزاي كليدي مدل هستند . خروجي كليديگام 4، ‹‹برنامه عملي كيفيت ›› اين برنامه نوعا شامل مور زير خواهد گردید :

1ـ يك بيانيه هدف

2ـ ترتيبي از اولويتها

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

3ـ توصيفي از فعاليتهاي ارائه شده جهت بهبود

4ـ يك طرح اجرا

5ـ ليستي از منابع مور نياز
 

 

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس