تکه ای از متن پایان نامه :

 

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

کنار ایجاد یک سیستم بازخورد،  جهت آگاهی سرمایه گذارانش دارد. رسیدن به نتیجه های با ثبات و قابل پیش بینی و رسیدن به طریقه مثبت سود با بهره گیری از محرک های طرح ریزی و عملیاتی خوب،  نه غیر قانونی می باشد و نه غیر اخلاقی. نشانه ای از مهارت ها و پیشرفت می باشد که بازار در پی آن می باشد و به آن پاداش می دهد.

چگونه قیمتی بایستی تنظیم گردد که بتواند با مزایایی که بنگاه به مشتریان عرضه می کند و هزینه این منافع ارتباط داشته باشد؟

چه زمانی می‌بایست بنگاه قیمت‌هایش را کاهش دهد یا بالا ببرد؟

عکس العمل رقبا و مشتریان در زمانی که بنگاه قیمت‌هایش را بالا یا پایین می‌آورد چگونه خواهد بود؟

چه زمانی بنگاه می‌بایست به ارزان فروشی بیش از حد محصولاتش بپردازد؟

یک بنگاه اغلب بایستی تصمیم بگیرد که می‌خواهد قیمت خود را کاهش دهد یا افزایش،  قیمت محصولات جدیدش بالا باشد یا پایین،  قیمت محصول همواره ثابت باشد یا متغیر،  از طرح‌های قیمت گذاری ثابت بهره گیری کند یا مزایده‌ای و … . به انتخاب یک راه یا مجموعه‌ای از این راه‌ها،  استراتژی قیمت گذاری می‌گویند. موفقیت یک استراتژی قیمت گذاری،  تابعی از خود استراتژی،  مدل کسب و کار و به خصوص تناسب استراتژی قیمت گذاری با مدل کسب و کار می‌باشد.

تحقیقات انجام شده در زمینه خدمات همواره این مساله را در سازمان ها ضروری برشمرده اند که مدیران به موازات در نظر داشتن مشتریان به عنوان عامل خارجی،  به کارکنان به عنوان عامل داخلی تمرکز نمایند. این تمركز داخلی در حوزه بازاریابی داخلی می باشد. با وجود مطرح شدن بازاریابی داخلی در طول بیش از دو دهه،  اکثر عملیاتی سازی مفهوم بازاریابی پیرامون ایده های مربوط به بازارهای محصولی رقم خورده،  بر بازار خارجی متمرکز مانده و نسبت به تمرکز داخلی ضروری در بازارهای خدماتی بی توجه مانده می باشد. اینچنین عملیاتی سازی مفهوم بازاریابی،  در بازارهای مدرن -كه اکثر تصمیمات خرید ترکیبی از عناصر محصول و خدمت را در بر می گیرند- خارج از رده تلقی می گردد،  بطوریکه پیش بینی می گردد در بلندمدت،  كیفیت خدمت در نظر مصرف کننده مهم تر از كیفیت محصول باشد (لینگز[1]2004)

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

[1] LIngz

 

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه مطالعه ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه مطالعه ارتباط بین قدرت بازار تولید، ساختار صنعت ومدیریت سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران