تکه ای از متن پایان نامه :

  

 

مهارت برقراری ارتباط: در این پژوهش مولفه ارتباط توسط پرسشنامه مهارت های زندگی سنجیده می گردد که شامل سوالات 20، 21، 22، 23، 24، 25، 26، 27، 28 و این گویه ها عبارتند از، ارتباط کلامی موثر با دیگران، ابراز وجود در اکثر مواقع، فرد کمرویی نیستم، درک احساسات دیگران، مقاومت در برابر خواسته های نامعقول دیگران، بهره گیری از روش های مناسب برقراری ارتباط، انعطاف پذیری در ارتباط و غیره می باشد.

مهارت مشارکت و همکاری: در این پژوهش مولفه مشارکت و همکاری توسط پرسشنامه مهارت های زندگی سنجیده می گردد که شامل سوالات 29، 30، 31، 32، 33، 34، 35، 36 و این گویه ها عبارتند از، پذیرش انواع تأثیر ها، مشترکات بین علایق گوناگون را شناسایی    می کنم، شرکت در مباحث گروهی، تأثیر های گروهی را از  تأثیر فردی جدا می دانم، بین نیازهای گروهی و فردی تعادل ایجاد می کنم، کوشش برای رسیدن به هدف های گروه و غیره می باشد.

مهارت فناوری و اطلاعات: در این پژوهش مولفه فناوری و اطلاعات توسط پرسشنامه مهارت های زندگی سنجیده می گردد که شامل سوالات 37، 38، 39، 40، 41 و این گویه ها عبارتند از، بهره گیری از اینترنت و رایانه، بهره گیری از شیوه های جدید مطالعه با رایانه، آگاهی از سازماندهی اطلاعات، برنامه ریزی از طریق رایانه، تأثیر فناوری اطلاعات در افزایش و غنی سازی یادگیری می باشد.

 

 

 

 
شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              
شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزيابی ضرورت و خلاء های موجود در آموزش مهارت‌های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزيابی ضرورت و خلاء های موجود در آموزش مهارت‌های زندگی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان