تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

می باشد و بخش نيروي انساني در سيستم هاي جزيره اي و نيازهاي مختلف مشتريان را به عهده دارد كارت هاي بانكي و هوشمند به معناي واقعي و به گونه كامل الكتريكي نشده . بنابراين در اين دوره عمليات بانكي به صورت نيمه الكترونيكي (دستي ـ الكترونيكي) در مي آيد نظام بانكي با دومشكل مواجه مي باشد 1ـ عدم يكپارچگي سيتم هاي مكانيزه جزيره اي بودن و ناهماهنگي آن ها ارائه خدمات به مشتريان و ديگري تكامل نيافتگي خطوط مخابراتي و ارتباطي سريع گسترده و فقدان پرو تكل هاي ارتباطي براي متصل کردن شعب بانك به يكديگر اتصال مشتريان به شعب .

دـ دوره چهارم : يكپارچگي سازي سيستم ها و مرتبط كردن مشتري به تمامي عمليات بانكي

آخرين دوره تحول در نظام بانكي زماني آغاز مي گردد كه نتايج به دست آمده از سه دوره قبل كامل مورد توجه قرار گيرد  و عمليات بانكي به گونه الكترونيكي انجام گردد در اين دوره مشتريان مي توانند به گونه دقيق اطلاعات مورد نيازشان را كسب كنند و اين چهار دوره در صنعت بانكداري روي خواهد داد .

لازمه ورود به اين مرحله داشتن امكانات و بسترهاي مخابراتي و ارتباطي پيشرفته می باشد . جمع بندي بخش هاي نرم افزاري و سخت افزاري در دوره هاي پيشين به صورت واقعي بين بانك ومشتريانش را به تصوير مي كشد . در دوره های قبلی اغلب بانک ها بدون سامان دهی و نظم مشخص ، تنها به خلق جزایر مکانیزه پرداختند.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

و اجراي طرح هاي اتوماسيون اداري بانك هارا به جهش مواجه نمودند  و اكنون تكنولوژي اطلاعات و اينترنت بانك هاي ايران را مجبور نموده كه در عرصه رقابت جهاني جهش ديگري را پذيرا باشد و از آن به عنوان بانكداري الكترونيك ياد مي گردد (جهان بكام 1386).

2ـ1ـ2ـ1ـ تعريف بانكداري الكترونیك

براساس گزارش كميته باسل در سال 1998 بانكداري الكترونيك شامل خدمات مالي با حجم ارزش پايين از طريق كانال هاي الكترونيكي مختلف قبيل دستگههاي خود پرداز الكترونيكي كارت هاي اعتباري ، تلفن و تلويزيون و…… می باشد ( محمدي ، 1377و ص 45 )

 

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس