عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  دگردیسی زیبایی شناسی، در سینمای مستند جدید ایران 

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

تکه ای از متن پایان نامه :

پلاتینگا از مستند به عنوان یکی از قالب های مقوله ی گسترده گزارش ساده ی واقعیت بسنده نکرده و نسبت به آن جانبداری می کند؛ این جانبداریدر تفسیر شخصی وی متجلی می گردد. ( امامی، 1387: 14- 5)

«پی یربوردیو»(1)نیز در مورد مستند این گونه اذعان می دارد: «با وجود این که تهیه کنندگان همیشه به دنبــال حداکثر ضمانت برای ساخت یک فیلم هستند، اما اکنون بر همگان روشــن می باشد که طرح یک فیلـم مستند نمی تواند به صورت یک فیلم داستانی، طریقه تولید خود را از قبل پیش بینی کند؛ همه می دانند که فیلم برداری یک فیـلم مستــند، می توانـد آکـنده از وقــایع غیــرمنتظـره بشـود و اگر بخواهیم از قبل

گاگومان برای فیلمسازی به مثابه ی میدانی می باشد جهت طرح نقد های اجتماعی اش نسبت به محیطی که در آن زندگی می کند. گاگومان مستندی می باشد که حدود فیلم مستند و داستانی را در هم می ریزد و خیلی هوشمندانه بیننده را تا پایان باخودش نگاه می دارد و تصویری عمیق و بسیار واقع گرایانه از بعضی از جشنواره هایی که فیلم در آن ها حضورداشته وبعضاًجوایزی کسب نموده؛ از این قرار می باشد:

برنده ی بهترین فیلمنامه و متن تحقیقی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد نوشته «اُرد عطاپور» 1382

جایزه ی بزرگ اژدهای طلایی جشنواره کراکو لهستان،1382

تندیسطلاییوجایزهویژههیأتداوران جشنواره بین المللی گوانگ ژو چین،1382

جایزهبهترینفیلممستندجشنواره فیلم کیش،1382

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت ورد):

پایان نامه دگردیسی زیبایی شناسی، در سینمای مستند جدید ایران

 

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه(فقط حاوی ده صفحه از صفحات پایان نامه با فرمت پی دی اف):

پایان نامه دگردیسی زیبایی شناسی، در سینمای مستند جدید ایران

از لینک پایین صفحه ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

 دانلود از لینک پایین صفحه