تکه ای از متن پایان نامه :

 

آموزش می پردازد. این الگو در اصل برای بهره گیری یادگیرندگان به صورت گروهی طراحی شده می باشد. مؤلفه های گوناگون این الگو به گونه ای طراحی شده می باشد که طیف وسیعی از یادگیرندگان بتوانند از آن بهره گیری کنند و در آموزش مشارکت داشته باشند؛ با این حال گرفته شده و از آن به عنوان عملکرد نام برده می گردد. درحالی‌که مریل اظهار می‌دارد که عملکرد برای هدف‌های مختلف می‌تواند دارای سطوح مختلف باشد. به بیانی دیگر، مریل عملکرد را به سه نوع عملکرد تقسیم می کند و معتقد می باشد که این سه نوع عملکرد در عین این که همه عملکردند، اما از نظر کاری که فراگیر برای نمایش یادگیری آن‌ها انجام می‌دهد و فعالیت ذهنی ای که لازمه یادگیری هر یک از آنهاست مقتضیات مختلف دارند. سه نوع عملکرد مریل: یادآوری[1]، کاربرد[2] و کشف و ابداع[3] نام دارد (فردانش، 1378). هر یک از آن‌ها در زیر توضیح داده‌ شده‌اند:

اهداف یا انواع عملکرد از نظر مریل

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

    یادآوری: عملکردی می باشد که فراگیر برای انجام آن به جستجو در حافظه‌ی خود می‌پردازد تا اطلاعات آموخته‌شده را باز یافته و به همان صورت یا با ساختاری جدید ارائه نماید. مثلاً یک هدف در این سطح، این‌گونه خواهد بود:

  1. علامت انتساب در تعریف یک متغیر را بداند.
  2. بتواند مراحل اظهار الگوریتم را توضیح هد.

چند نمونه سؤال در این سطح:

  1. علامت انتساب در تعریف یک متغیر چیست؟
  2. پدر کامپیوتر های الکتریکی کیست؟
  3. کامپیوتر را تعریف کند؟
  4. مراحل اظهار الگوریتم را توضیح دهد؟

[1] Remember

[2] Use

[3] Find

 

 

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه مطالعه بارشناختی بیرونی آموزش به شیوۀ چند رسانه ای مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی مریل

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

پایان نامه مطالعه بارشناختی بیرونی آموزش به شیوۀ چند رسانه ای مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی مریل