شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

در ادامه پژوهش هاي تيم تحقيقاتي بازاريابي پاراسومان ( زيتامل ، پارا سو مان و مالهورتا ) ابزار SQuale_E-Recs_Qual براي سنجش كيفيت خدمات الكترونيك طراحي گرديد .

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

اين ابزار شامل 7 بعدكارايي ، اجزا، دسترسي به سيستم ، محرمانه بودن ، پاسخگويي ، جبران و ارتباط مي باشد ( پاراسومان و همكاران ، 2005)

در ادامه به تعريف ابعاد مذكور پرداخته شده می باشد :

1.كارايي: سهولت و سرعت دسترسي و بهره گیری

  1. اجرا: ارائه تمامي خدمات و محصولات ممكن

3.در دسترس بودن : كاركرد صحيح ، تمام وقت و در تمامي مكان ها

  1. محرمانه بودن : ميزان امنيت سيستم و حفاظت از اطلاعات مشتريان
  2. پاسخگويي: حل مؤثر مشكلات و تقاضاها ازطريق سيستم
  3. جبران خدمات : جبران مشكلات به وجودآمده براي مشتريان
  4. ارتباط : ياري رساني به مشتريان از طريق موبايل يا متصديان برخط

 

 

 
 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس