دانلود: پایان نامه با عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

دانلود پایان نامه

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

در ادامه پژوهش هاي تيم تحقيقاتي بازاريابي پاراسومان ( زيتامل ، پارا سو مان و مالهورتا ) ابزار SQuale_E-Recs_Qual براي سنجش كيفيت خدمات الكترونيك طراحي گرديد .

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

اين ابزار شامل 7 بعدكارايي ، اجزا، دسترسي به سيستم ، محرمانه بودن ، پاسخگويي ، جبران و ارتباط مي باشد ( پاراسومان و همكاران ، 2005)

در ادامه به تعريف ابعاد مذكور پرداخته شده می باشد :

1.كارايي: سهولت و سرعت دسترسي و بهره گیری

  1. اجرا: ارائه تمامي خدمات و محصولات ممكن

3.در دسترس بودن : كاركرد صحيح ، تمام وقت و در تمامي مكان ها

  1. محرمانه بودن : ميزان امنيت سيستم و حفاظت از اطلاعات مشتريان
  2. پاسخگويي: حل مؤثر مشكلات و تقاضاها ازطريق سيستم
  3. جبران خدمات : جبران مشكلات به وجودآمده براي مشتريان
  4. ارتباط : ياري رساني به مشتريان از طريق موبايل يا متصديان برخط

 

 

 
 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

این نوشته در پایان نامه های ارشد ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.