تکه ای از متن پایان نامه :

  

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

وضعيت خاص بيمار، طولاني شده زمان انتظار براي انجام معاينه نارضايتي شديدي را در وي و همراهانش ايجاد مي كند. اين زمان معرف مسئوليت پذيري پرسنل سازمان می باشد.

تضمين: اين شاخص نشان دهنده ميزان توانايي و شايستگي پرسنل براي انتقال حس اعتماد و اطمينان نسبت به انجام خدمات مشتري می باشد .در صنايع خدماتي كه از درجه اهميت بالاتري قرار دارد نظير خدمات درماني، خدمات حقوقي، خدمات بانكي و … اين بعد از كيفيت بسيار مهم می باشد.

فرضیه ی اصلی

بین ادراکات و انتظارات مشتریان شرکت کندوکاو ماشین از کیفیت خدمات ارائه شده تفاوت هست.

فرضیه های فرعی

1- بین ادراکات و انتظارات مشتریان شرکت کندوکاو ماشین از کیفیت خدمات ارائه شده در بعد “عوامل ملموس” تفاوت هست.

2- بین ادراکات و انتظارات مشتریان شرکت کندوکاو ماشین از کیفیت خدمات ارائه شده در بعد ” قابلیت اطمینان ” تفاوت هست.

3- بین ادراکات و انتظارات مشتریان شرکت کندوکاو ماشین از کیفیت خدمات ارائه شده در بعد ” پاسخگویی ” تفاوت هست.

4- بین ادراکات و انتظارات مشتریان شرکت کندوکاو ماشین از کیفیت خدمات ارائه شده در بعد ” تضمین ” تفاوت هست.

5- بین ادراکات و انتظارات مشتریان شرکت کندوکاو ماشین از کیفیت خدمات ارائه شده در بعد ” همدلی ” تفاوت هست.

1-7- روش پژوهش

 

 

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده در شرکت کند و کاو ماشین از دیدگاه مشتریان