تکه ای از متن پایان نامه :

 

 

دراختيار مشتريان براي دريافت خدمات مورد نياز خودمي توانند ،با اتصال به اينترنت ازطريق تلفن هاي همراه خود ، خدمات عرضه شده به بانك يا مؤسسات عامل را مستقل اززمان و مكان دريافت نمايند .

تعريف عملياتي : بانكداري همراه در اين تحقيق سيستم موبايل  بانك صادرات مي باشد .

كيفيت :

كيفيت عباتست از آماده بودن خدمت يا كالا براي بهره گیری كننده ، كه خود نيازمند كيفيت طراحي ، انطباق ، در دسترس بودن مكان ارائه خدمت يا كالاست (سيد جوادين ، كيماسي،  35، 1384) .

خدمت :

فرآيندي می باشد كه مشتمل بريك سري از فعاليتهاي كم وبيش نامحسوس كه به گونه طبيعي اما نه لزوما هميشگي در تعاملات بين مشتريان و كاركنان منابع فيزيكي يا كالاها سيستم هاي ارائه كننده خدمت ، روي داده تا راه حلي براي مسائل مشتريان باشد .( گرونروز ، 1997:46 )

تعريف عملياتي : مقصود از خدمت در اين تحقيق خدمات ارائه شده سيستم موبايل بانك صادرات مي باشد . از قبيل انتقال وجه ، پرداخت قبوض ، پرداخت قسط و پيگيري چك .

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

كيفيت خدمات :

3ـ پاسخگویی و مسئولیت پذیری که شامل میل و رغبت کارکنان برای یاری رساندن به مشتریان و فراهم کردن فوری خدمات می باشد.

4ـ اطمينان خاطر وتضمين كه شامل دانش و ادب كاركنان و توانايي آنها در انتقال اعتماد و اطمينان خود مشتريان می باشد .

5ـ همدلي و دلسوزي كه براي دقت و توجه فردي به مشتريان می باشد .

مدل (E_Recs-Qual ) و ( E_S_Qual ):

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

 

 

 

 دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با فرمت ورد ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس

دانلود  رایگان فایل دموی این پایان نامه

 ( فقط حاوی صفحات فرد و حداکثر فقط 50 صفحه  با    فرمتPDF ) :

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات همراه بانک از دیدگاه مشتریان بانک صادرات شهر بندرعباس