دانلود پایان نامه ارشد با موضوع هنجارها در جامعه دینی و تبلیغ کالاهای هنجارشکن در رسانه

دانلود پایان نامه

پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :هنجارها در جامعه دینی و تبلیغ کالاهای هنجارشکن در رسانه

تکه ای از متن پایان نامه :

رنگ تر کردن بعضی اجزا و عناصر خبری و یا بعضی رویدادهایی که به جهاتی برای رسانه دارای اهمیت بیشتری هستند . از اینرو در این پژوهش میزان تاکید بر روی هر یک از عناصر خبری و تکرار هر کدام از این عناصر شش گانه ( که ، چه ، کجا ، کی ، چگونه و چرا ) مطالعه می گردند تا بتوان از این طریق و با تحلیل نتایج بدست آمده اولویت گذاری را شناخت. با تطابق نظریه برجسته سازی با موضوع پژوهش ، درجه اهمیت رویدادها ، موضاعات قالب دار( قابل فهم بودن موضوعات ) ، زبان ، میزان بازنمایی و جهت گیری مثبت ، خنثی یا منفی نسبت به یک موضوع پژوهش  در بخش های مختلف مصاحبه مطالعه مطالعه و با یکدیگر مقایسه خواهد گردید تا نتایج ملموس مشخص شوند.

                                                                                               

4-2-  پيشينه تحقيق

  برای درآوردن پیشینه پژوهش به کتابخانه ی ملی ، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ، سازمان تبلیغات اسلامی ، سایت ایران داک ، دانشگاه تهران ، دانشگاه علامه طباطبائی  و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی مراجعه گردید و عناوین پایان نامه ها مورد مطالعه قرار گرفت که نتایج در انتها می آید. در مورد منابع خارجی نیز به ویکی پدیا،  google scholar (مقالات علمی) و سایت sage iournals مراجعه شده می باشد و مقاله ها و کتاب های مرتبط با موضوع مطالعه و در این بخش ثبت شده می باشد.

هنجارها در جامعه دینی و تبلیغ کالاهای هنجارشکن در رسانه مورد پژوهی ماهواره

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

این نوشته در پایان نامه های ارشد ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.