دانلود پژوهش: پایان نامه بررسی رابطه بین نگرش مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاء فروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس

دانلود پایان نامه

امروزه سازمان­ها بیش از قبل نیازمند روش های موثر و کارآمد برقراری ارتباط با مشتریان در جهت ارتقاءمیزان فروش خود می باشند تمامی سازمانها به دنبال روش هایی هستند تا با بهره گیری از آن بتوانند توجه مصرف کنندگان را نسبت به خود مثبت نمایند تا از این طریق شانس خودرا برای ارتقاء فروش افزایش دهند یکی از راههای اساسی که سازمانها همواره به دنبال آن هستند تا از ان طریق خود را به جامعه و افراد آن بشناسانند تبلیغات می باشد، تبلیغات شکلی از روابط غیر شخصی هزینه دار در ارتباط با یک سازمان، محصولات آن و یا فعالیت هایش که از طریق یک رسانـه عمومی، مخاطـبان را هدف قرار می دهد، بدیهی می باشد اگر تبلیغات بتواند توجه مثبتی را در افراد ایجاد نماید انگاه شانس سازمان جهت ارتباط با اشخاص را افزایش داده و از طریق ایجاد احساس مثبت در افراد احتمالا میزان فروش آن سازمان نیز افزایش و ارتقاء می یابد همه اندیشمندان علم بازاریابی بر این امر تاکید دارند و متفق هستند که توجه افراد نسبت به پدیده ها و باورهای آنان می باشد که سبب تمایل و حرکت آنان به سمت محصول می گردد حتی اگر این توجه در افراد به شکل اشتباهی شکل گرفته باشد.

هدف از این پژوهش مطالعه ارتباط بین توجه مشتریان نسبت به تبلیغات و میزان ارتقاءفروش خدمت در شعب بانک ملی شهرستان بندرعباس می باشد 0جامعه ی آمار این پژوهش 40000 نفر مشتریان بانک ملی در سطح شهرستان بندرعباس می باشد که در این ارتباط 380 نفر به عنوان نمــونه انتخاب شده اند در این پژوهش 34 سوال مطرح گردید که به مطالعه سنجش توجه مشتریان نسبت به تبلیغات (باورهای اقتصادی،مزایای اجتماعی، باورهای اخلاقی، باورهای قانونی، مفید بودن شخصی) (30سوال) و میزان ارتقاء فروش خدمت در بانک ملی(4سوال) پرداخته گردید تجزیه و تحلیل داده ها با بهره گیری از نرم افزار spss.16 انجام شده می باشد، یافته­های مطالعاتی حاکی از آن می باشد که بین توجه مشتریان به تبلیغات و فروش خدمت در سطح 99 درصد ارتباط مثبت و معنا داری هست.

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

واژه­های کلیدی: توجه مشتریان نسبت به تبلیغات، ارتقاء فروش خدمت، بانک ملی شهرستان بندرعباس.

 

فصل اول

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

کلیات پژوهش

1-1مقدمه

این نوشته در پایان نامه های ارشد ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید