دانلود فرمت ورد:پایان نامه کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی :بررسی رابطه کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی

دانلود پایان نامه

با عنوان : مطالعه ارتباط کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی

عنوان :

مطالعه ارتباط کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی استان کردستان

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

مقدمه :

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

در چند سال اخیر واژه مدیریت ارتباط با مشتری توجه فراوانی را در حوزه بازار یابی فناوری اطلاعات و … به خود جلب نموده می باشد مخصوصا افراد دانشگاهی فروشندگان نرم افزار مشاوران و کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند و مفهوم crm را که به معنی کوشش های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتری به مشتری می باشد توسعه داده اند سازمان ها به گونه گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارد می نگرند .

این سیستم ها با ارائه اطلاعت در مورد پروفایل و تاریخچه مشتریان زمینه ی مهمی ار فرایند های اصلی شرکت به خصوص در حوزه بازاریابی فروش و خدمات به مشتری را پشتیبانی می کنند . به کار گیری سیستم های crm به طراحی مجدد فراینده های مشتری گرا منجر می گردد . crm مستلزم رویگردی سازمانی و در تمام سطوح کسب و کار می باشد که برای انجام کسب و کار و نه استراتژی ساده بازاریابی مشتری محور شوند .

با در نظر داشتن مطالب فوق در این پژوهش کوشش می گردد که ارتباط میان کیفیت زندگی کاری و مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان های دولتی شهر مریوان در سال 1390 مطالعه شده و مولفه هایی از کیفیت زندگی کاری که بر مدیریت ارتباط با مشتری موثر واقه می شوند ، مشخص گردد .

تعداد صفحه :173

قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید