پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر چابکی کارکنان بانک ملی

دانلود پایان نامه

با عنوان :  شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر چابکی کارکنان بانک ملی شهرستان سنندج 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

عنوان :

 شناسایی و تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر چابکی کارکنان بانک ملی شهرستان سنندج 

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

عرضه رقابت با تغییرات بسیاری در قرن حاضر آغاز شده می باشد و شدت این تغییرات به حدی بوده می باشد که سازمان های تولیدی و حتی خدماتی را با خدماتی را با چالش های نوینی مواجه ساخته می باشد و عدم در نظر داشتن این چالش ها و بقاو موفقیت سازمان های تولیدی را به شدت تحت تاثیر قرار داده می باشد . یکی از راهکار های اساسی برای مواجه با تغییرات محیطی و نظر و سلایق مشتریان ارائه گردید چابکی بود . مفهوم چابکی به یک نیازمندی اصلی کارا بودن در تغییرات می باشد در واقع چابکی پارادایم جدیدی می باشد که به بنگاهه توانایی بقا و پیشرفت درمحیطی پیش بینی نشده را می دهد .

پژوهش حاضر به مقصود مطالعه عواملی و میزان چابکی بانک ملی شهرستان سنندج انجام شده می باشد که در آن مفهوم چابکی کارکنان در 7 بعد از انعطاف پذیری ، پاسخگویی سرعت ، فرهنگ تغییر  ، یکپارچه ای و کاهش پیچیدگی ، همکاری متقابل و کارکرد های مدیریتی با بهره مندی از 32 شاخص استاندارد چابکی به وسیله پرسشنامه مورد ارزیابی قرار گرفت . نتایج پژوهش نشان دهنده وضعیت تقریبا مطلوب چابکی کارکنان در بانک ملی حکایت دارد زیرا میانگین کلی چابکی کارکنان 3.36 از 5 می باشد.

با در نظر داشتن چابکی کارکنان عوامل موثر بر چابکی کارکنان بانک ملی شهرستان سنندج را می توان به صورت زیر ارائه نمود :

توجه مثبت به تغییرات و فناوری های جدید

فناوری های جدید و سیستم ها اطلاعاتی بانکی

واکنش به تغییرات محیطی و سلایق مشتریان

روابط انسانی میان کارکنان

تعداد صفحه :121

قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید