منبع تحقیق : پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی

دانلود پایان نامه

با عنوان : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 

گرایش مالی و سرمایه گذاری 

عنوان :

معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی 

 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

در دنياي كنوني بدليل رشد و توسعه فن آوري هاي اطلاعاتي و الكترونيكي همواره بر

سرمايه گذاري و بهره گيري از آنها توجه بيشتري به نسبت گذشته مي گردد. ازآن جهت كه بايست

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

اين سرمايه گذاري ها با هدف كسب منافع سازماني و توجيه اقتصادي صورت پذيرد. لذا داشتن

يك برنامه راهبردي ضروري می باشد و بنظر مي رسد كه بايد از ابزارهاي استاندارد و مطمئني نيز

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

بهره گیری گردد. ازسويي ديگر مباحث تجارت كشاورزي علي الخصوص بازاريابي كشاورزي امرزوه

به يك قيد مهم در فروش محصول و عرضه ورودي هاي اين بخش تبديل شده و مستقيما با

اهداف كلان امنيت غذايي و استقلال كشورها نيز گره خورده می باشد. بنابراين اين پژوهش سعي

در معماري چنين ساختاري را دارد.

دراين پژوهش سعي شده تا با بهره گیری از نظرات خبرگان به معرفي ساختار واجزاء بازاريابي

محصولات كشاورزي بپردازيم و ضمن تهيه و بررسي فرآيندها، نيازمندي ها، اهداف و انگيزه هاي

ذينفعان مختلف از اين سيستم، معماري ساختاري آنرا به عنوان يك برنامه راهبردي وكلان جهت

توسعه فن آوري اطلاعاتي بمنظور بهره گیری آتي بدست آوريم. تا انشاءاالله در صورت امكان كشور

از فرآيندهاي سنتي رهايي و به سوي الكترونيكي كردن آنها گام جدي بردارد.

اين پژوهش براساس روش پيمايشي به شناخت وضع موجود كسب وكار و ارتباط ميان اجزاء

پرداخته و با بهره گيري از روش پژوهش بنيادي به شناسايي آنها، كسب و تحليل داده پرداخته و

درخاتمه با بهره گیری از شاخص هاي استانداردي كه در بررسي اعتبارسنجي مدل هاي ارائه شده در

طراحي و معماري سيستم هاي اطلاعاتي بكار مي طریقه، سنجش اعتبار مدل ها را بررسي نموده

می باشد.

اين پژوهش با تاكيد بر سه لايه نخست مدل كلان هرم معماري سازماني و با بهره گیری از

چهارچوب كلي معماري سيستم هاي اطلاعاتي زكمن ديدگاه هاي مختلف هر يك از ذينفعان را

در سه لايه اول مدل زكمن بررسي و محصولات معماري خاصي را براي هر سلول از آن ارائه

نموده می باشد.

تعداد صفحه :215

قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید