دانلود: پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت :نقش بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه

دانلود پایان نامه

با عنوان : تأثیر بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده ادبیات و علوم انسانی
پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی
عنوان :
تأثیر بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

چکیده :

ازارگرايي به عنوان يك حس غرور در سازمان كه در آن كليه واحدها وكاركنان در راستاي
ارضاي نيازهاي مشتريان گام بر ميدارند، تعريف شده می باشد. در واقع ارضاي نيازهاي مشتريان
هدف مشترك كليه واحدها محسوب ميشود و واحدها به حركت در اين راستا افتخار
ميكنند.اما اين توجه نيازمند آن می باشد كه كاركنان يك حس تعلق و تعهدرا نسبت به سازمان
خود داشته باشند. در نتيجه ميتوان كه سطح بالاترگرايش به بازار در سازمان ميتواند باعث
افزايش روحيه كارگروهي و كار جمعي و درنتيجه افزايش تعهد در بين كاركنان سازمان گردد
كه اين امر منجر به عملكرد بهتر كاركنان و در نتيجه عملكرد بهتر و ايجاد منافع اقتصادي براي
سازمان خواهد گردید.

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

توسعه روابط شخصي در مشتريان باعث ايجاد علاقه مندي و تعهد در مشتريان براي باقي
ماندن در گروه مشتريان شده، لذا اين امر منجر به افزايش سوددهي خواهد گردید
با در نظر داشتن توسعه سريع و روزافزون تكنولوژي و آگاهي اكثريت مشتريان از تكنولوژيهاي
مورد بهره گیری همواره براي جلب مشتري از بهترين و به روزترين تكنولوژي براي همگام بودن
با تغييرات و ايجاد سهولت براي مشتريان بهره گیری ميشود
از آنجا كه مشتريان شركت در ارتباط مستقيم با كاركنان بوده و خدمات خود را از آنان دريافت
مي نمايند پس بسيار حائز اهميت می باشد كه كاركنان از انگيزه و تعهد كافي براي برخورد با
مشتري و حفط او براي شركت برخوردار باشند كه در غير اينصورت تمامي استراتژيها و
سرمايه گذاريهاي سازمان در نبود انگيزه در كاركنان بي نتيجه خواهد بود.هر چه اطلاعات
كاركنان از وضعيت شركت و فعاليتهاي رقبا بهتر باشد از آنجا كه آنان در ارتباط مستقيم با كار
و مشتري هستند بهتر مي توانند فعاليتهاي آتي خود را برنامه ريزي نمايند و راهكارهاي
مناسبتري براي توسعه و بهبود عملكرد ارائه خواهند داد.
هر خدمت جديد متمايز از خدمات پيشين و متمايز از خدمات رقبا ميتواند يك مزيت رقابتي
براي جلب مشتري به سوي شركت و سعي در نگه داشتن او باشد. هرچه يك شركت در
شناسايي نيازهاي مشتريان بتواند سريع تر و كاراتر از رقبا اقدام نمايد و بتواند خدمت مورد
نياز مشتري را شناسايي و ارائه نمايد بدون شك از سهم بازار بيشتر و سود بيشتري برخوردار
خواهد بود.

تعداد صفحه :173

قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید