پژوهش: پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت : بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ر ابطه با مسئولیت مدنی مدیران

دانلود پایان نامه

با عنوان : مطالعه عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ر ابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه کرمانشاه 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی

عنوان :

مطالعه عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ر ابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه کرمانشاه 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چكیده فارسی

در دنیای پر رقابت امروز شركت های بیمه پیشرو توجه زیادی به جلب رضایت مشتری می كنند ، به قول پیتر دراكر  هدف خود را جلب رضایت مشتری قرار می دهند تا سود ، زیرا سود به دنبال آن مهم تحقق می یابد  شناسائی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران  می تواند كمك شیانی به مدیران شركت های بیمه كند تا بر اساس آن استراتژی های خود را تدوین كنند.

مدیران و ناجیان استخر نیز قسمتی از بیمه گذاران شركت های بیمه می باشند ، این بیمه گذاران با در نظر داشتن اینكه با اقشار زیادی از مردم سرو كار دارند راضی نگاه داشتن آنها می تواند برای شركت های بیمه مفید باشد.

این پژوهش در پنج فصل به مطالعه عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ارتباط با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر  در بیمه دانا شعبه كرمانشاه می پردازد   فصل اول ،  كلیات پژوهش  فصل دوم ، مبانی نظری پژوهش  فصل سوم ،  مطالعه روش شناسی پژوهش   فصل چهارم ،  تجزیه و تحلیل داده ها  و در فصل پنجم نتیجه گیری  و پیشنهادهای پژوهش آمده می باشد

این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد و دارای هفت فرضیه می باشد كه عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر را ، شالوده خدمت ، عوامل انسانی ، عوامل غیر انسانی ، ابعاد قابل لمس ، مسئولیت اجتماعی و قیمت ( حق بیمه  ) معرفی می كند و در فرضیه شماره هفت رضایت بیمه گذران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه كرمانشاه مورد آزمون قرار گرفته می باشد كه نتیجه حكایت از رضایت این بیمه گذاران دارد.

با در نظر داشتن اینكه آماره T محاسبه شده برای فرضیه های فوق بالاتر از میانگین نظری بود فرضیه های فوق مورد تایید قرار گرفت.

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

تعداد صفحه :143

قیمت : 14700 تومان

***

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید