دانلود فایل: پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت :بررسی ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی

دانلود پایان نامه

با عنوان : مطالعه ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی 

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

دانشکده علوم انسانی

پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی 

عنوان :

مطالعه ارتباط بین هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی 

مطالعه موردی : کارکنان بانک های خصوصی و دولتی شهر سنندج 

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

پژوهش پیشِ‌رو، ذیلِ مفاهیم رفتار سازمانی و با هدف مطالعه رابطةبین میزان هوش هیجانی و بروز رفتارهای شهروندی سازمانی در شعبِ بانكی، طرح و اجرا شده می باشد. به این مقصود، كلیه­ی كاركنان بانك­های خصوصی و دولتیِ سطح شهر سنندج به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

این مطالعه از دیدِ روش، از انواع پژوهش­هایِ توصیفی ؛ از نوع همبستگی ؛ از منظرِ هدف کاربردی؛ به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، پیمایشی؛ از نگرِ زمانی، مقطعی- عرضی  و بطور مشخص، مبتنی بر مدل معادلات ساختاری می باشد. بر این اساس، برای سنجش مفاهیم اساسی پژوهش، به‌ترتیب پرسش‌نامه‌های هوش هیجانی برادبری و گریوز (۱٣٨٦) شامل ٢٨ سوال و رفتار شهروندی سازمانی پادساکف (۲۰۰۰) شامل ۲۰ سوال به‌كار برده گردید. پایایی پرسشنامه‌ها به روش آلفای کرونباخ برای دو متغیر تصریح شده به ترتیب برابر با  ٨١٧.۰ و ٨٥٣.۰ محاسبه گردید. روایی آزمون نیز از دو روش اعتبار محتوا و اعتبار سازه با بهره گیری از روش­های تحلیل عاملی اكتشافی و تاییدی و شاخص KMO تایید گردید.

یافته‌های نهایی پژوهش در نرم‌افزارهای spss و lisrel، حاكی از وجود ارتباط معنی‌دار، بین هوش هیجانی و ابعاد آن (شامل خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت روابط) با رفتار شهروندی سازمانی كاركنان در شعبِ بانكیِ موردمطالعه می باشد.

تعداد صفحه :240

قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید