فایل پژوهش: پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی :بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک

دانلود پایان نامه

با عنوان : مطالعه و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک

در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

و در صورت نیاز به متن کامل آن می توانید از لینک پرداخت و دانلود آنی برای خرید این پایان نامه اقدام نمائید.

دانشگاه شهید بهشتی

دانشکده علوم اداری

گروه مدیریت بازرگانی

رساله کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی

عنوان :

مطالعه و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی گردد

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن می باشد هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود اما در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل می باشد)

چکیده :

 اين پژوهش با هدف بررسي تأثير خدمات پس از فروش بر ميزان رضايت مشتريان در شركت مزدا يدك (گروه صنعتي بهمن) صورت گرفته می باشد، تا با شناسايي عوامل موثر بر رضايت و شكايت مشتريان، شركت مزدا يدك را در كسب سطوح بالاي رضايت در مشتريان ياري رساند. بدين مقصود فرضيه و هدفهايي تعريف شده می باشد. واحد آماري پژوهش مالكان خودروي سواري مزدا 323 (يكي از توليدات گروه صنعتي بهمن) كه شماره پلاك سمت راست آنها زوج باشد را شامل مي گردد كه از خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمايندگي مجاز شركت مزدا يدك، خدمات پس از فروش دريافت مي كنند.

براي گردآوري داده هاي مورد نياز از ابزار پرسشنامه و پژوهش ميداني بهره گیری شده می باشد. بدين مقصود پرسشنامه اي حاوي بيست و يك سؤال بين واحدهاي آماري كه به صورت نمونه گيري تصادفي انتخاب شده می باشد، توزيع گرديد.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید                     
شما می توانید تکه های دیگری از این مطلب را در شماره بندی انتهای صفحه بخوانید              

پس از جمع آوري و تلخيص داده ها، فرضيه ها در سطح خطاي 5% براساس روش آماري آزمون t مورد بررسي قرار گرفتند سپس نتيجه گيري از آزمون فرضيه ها صورت گرفت. در مجموع نتيجه ها حاكي از آن بود كه بين كيفيت خدمات پس از فروش و رضايت مشتريان ارتباط و همبستگي بالايي هست، پرداخت مالي (اجرت) و پرداخت غيرمالي (زمان و زحمت) مشتريان با خدمات دريافتي متناسب نيست و در بروز شكايتهاي مشتريان نارسايي هاي عوامل ملموس (عيني) پس از فروش بيشتر از نارسايي هاي عوامل ناملموس (ذهني) موثر می باشد. در نهايت، براساس  نتيجه هاي پژوهش، پيشنهادهايي نيز به شركت مزدايدك ارائه شده می باشد.

تعداد صفحه :177

قیمت : 14700 تومان

***

—-

پشتیبانی سایت :        ———-        [email protected]

در صورتی که مشکلی با پرداخت آنلاین دارید می توانید مبلغ مورد نظر برای هر فایل را کارت به کارت کرده و فایل درخواستی و اطلاعات واریز را به ایمیل ما ارسال کنید تا فایل را از طریق ایمیل دریافت کنید.

***  ***

این نوشته در رشته مدیریت ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

پاسخی بگذارید