۵ مطالعه موردی در مورد محتوا که می توانید به بانک مراجعه کنید

شکی نیست که کیفیت بالا و محتوای طبیعی راهی برای پیشبرد متخصصان SEO است.

محتوای عالی اساساً به طور مضاعف پاداش می گیرد: یک بار توسط خوانندگانی که با آنها ارتباط برقرار کرده اید ، و یک بار دیگر توسط الگوریتم های جستجو که برخی از جنبه های قابل اندازه گیری درگیری را تشخیص می دهند.

در زیر ۵ عرصه بازاریابی دیگر وجود دارد که مشارکت در محتوا می تواند تقویت کند – و من یک مطالعه موردی در دنیای واقعی را برای هر نقطه شامل می کنم ، بنابراین می توانید ببینید که چگونه این برنامه های بازاریابی محتوا در عمل کار می کنند.

بازاریابی محتوا

محتوا به شما امکان می دهد تا هزاران نفر به هزاران کاربر رسانه رسانه های اجتماعی برسید

به دلیل مقیاس هایی که در آن کار می کنند ، رسانه های اجتماعی از پتانسیل عظیمی برخوردار هستند. نقطه اصلی آن در فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn و غیره است که فقط دارای یک ثانیه تقسیم برای جلب توجه خواننده است.

این مانند Treme نیست که هرکسی قبل از قضاوت ، یک فصل به آن می دهد. مردم از طریق جریان و اخبار تازه در مترو یا در حالی که منتظر خط قهوه هستند ، نیرو می گیرند. تکه های اندازه نیش در اینجا بهتر کار می کنند.

خوشبختانه ، بهترین مطالب به طور معمول نجتهایی از اطلاعات یا فتنه را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید افراد را از آن خارج کنید ، با آنها به اشتراک بگذارید و درگیر شوید.

به عنوان مثال در دنیای واقعی: کیت گلدبرگ رسانه های اجتماعی امروز ، موردی درباره یک شرکت تراشه پیتا دارد که با اشتراک گذاری “” موضوعات داستان “بر اساس مزایای برند و دانش عمیق ، دوباره برند خود را در رسانه های اجتماعی دوباره راه اندازی کرد. از مخاطبان هدف ما. “

طی شش ماه ، این مارک ۱۶۰٪ هدف خود را برای دنبال کنندگان جدید به دست آورد ، و بیش از نیم میلیون کاربر بی نظیر را درگیر خود کرد.

محتوا می تواند به شما در کسب بردهای بزرگ PR کمک کند

رسانه های کسب شده یکی از بزرگترین دارایی است که یک تجارت می تواند داشته باشد. یک شخص ثالث مستقر و احتمالاً قابل اعتماد با اشتراک گذاری خبرهای شایسته در مورد شرکت شما ، اعتبار کسب و کار شما را بالاتر از هرگونه تبلیغات تبلیغاتی میلیون دلاری تا کنون می تواند بالا ببرد.

دلار

انتشار و تبلیغ مطالب مفید ، آموزنده و جذاب در کانال های متعلق به شما به تدریج باعث ایجاد یک آشنایی در مخاطبان شما خواهد شد. این افراد ممکن است آماده خرید نباشند ، اما شما در رادار آنها هستید.

حتی بهتر ، شما را روی رادارهای ناشران و تأثیرگذار دیگر قرار می دهد. اولویت بندی این روابط با محتوای مفید و مفید باعث می شود که نهایتا داستان شما برای آن دسته از تأثیرگذار محول شود.

سپس ، وقتی مخاطبان شما این تأثیرگذاران را برای شما می بینند ، بسیار بیشتر از لیست شما انتخاب می کنند ، شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند یا از شما می خرند.

به عنوان مثال در دنیای واقعی: آژانس مستقر در لندن MediaVision یک کمپین محتوا را برای بزرگداشت ۱۰مین سالگرد شرکت تشکیل داده و آن محتوای را به وبلاگ های خاص و سایر نشریات تبلیغ می کند. یکی از اینفوگرافیک ها بویژه توسط Hubspot ، Adweek ، MediaBistro و MarketingLand برداشت شد.

همه گفته شد ، قرار گرفتن در معرض اضافی منجر به افزایش سه برابری منجر به گرم شدن آژانس می شود.

محتوا لازم نیست نتایج نرم مانند مشارکت یا منجر شود. این می تواند کسب و کار شما پول واقعی نیز به ارمغان بیاورد. نکته اصلی ارائه مطالب بسیار مرتبط در طول سفر هر چشم انداز از طریق قیف فروش شما است.

من در مورد بازاریابی محتوا و فروش مستقیم در اوایل سال جاری نوشتم ، اما بهترین ایده توسط VP بازاریابی Docurated ، Fergal Glynn خلاصه شد:

“با ایجاد دارایی های محتوا با توجه به خریدار خریدار ، با اجرای یک فرآیند مدیریت به روشنی تعریف شده ، هدایت امتیاز و پرورش و تجزیه و تحلیل رفتار رهبری ، تیم های فروش سریع رشد به دانش و اطلاعات مورد نیاز برای تبدیل مؤثر منجر به مشتریان مجهز هستند. “

این پست همچنین می تواند به عنوان یک دوره خرابی در کسب درآمد وبلاگ دو برابر شود. از آن پرش نکنید.

محتوا می تواند به صورت خودکار ایجاد یک لیست ایمیل قوی بسازد

اگر مدتی است که مطالب عالی را منتشر می کنید ، احتمالاً برخی از بینش های ارزشمند در بایگانی های شما دستگیر شده اند. هر چیزی که ارزش بیشتری از ترافیک ارگانیک با دم بلند داشته باشد ، لازم است که گرد و غبار شود و دوباره دفع شود.

محتوا در حال انقلابی کردن تبلیغات است

در مورد رابطه بین تبلیغات سنتی و بازاریابی محتوا بحث بزرگی وجود دارد ، اما من می خواهم تمرکز را در یک جادوی بویژه هوشمندانه از جادوی سیاه بکشم: Retargeting.

این یک روش عالی برای وصل نشت در قیف محتوا است. بارگیری مجدد به شما امکان می دهد از کوکی ها برای دنبال کردن بازدید کنندگان هر سایت خود استفاده کنید ، سپس بعداً از طریق تبلیغات نمایش با آنها ارتباط برقرار کنید.

بازاریابی مجدد تبلیغات بسیار مناسب تری را امکان پذیر می کند – این افراد قبلاً علاقه خاصی به محتوای شما نشان داده اند ، بنابراین تبلیغات نمایشگر به مراتب پیگیری مودبانه دارد.

به عنوان مثال در دنیای واقعی: جاستین بروک از IMScalable با ارسال پست خود “همه در حال انجام بازخوانی اشتباه هستند” کمی آب سرد را بر روی هیجان من می اندازد. به عنوان یک نتیجه ، بودجه تبلیغ را روی میز می گذارید.

با این حال ، یک قدم با یک قدم همه تفاوت در یک مشتری که با عقب نشینی پول در حال تخلیه پول بود تخلیه کرده است. اکنون ، آنها شاهد بازپرداخت ۶۰۰ درصدی این سرمایه گذاری هستند.

سرمایه گذاری

Author: edame