۵ نکته اصلی برای آموزش یک تیم جدید سئو

یک شرکت فقط به اندازه کارکنان خود خوب است. در دنیای SEO ، چشم انداز به طور مداوم در حال تغییر است و همیشه نیاز مبرم به کارمندان با کیفیت وجود خواهد داشت. در حقیقت ، طی یک دهه گذشته ، بیش از ۱۹۰۰ درصد افزایش شرکت هایی که به دنبال کارگران با تجربه SEO هستند ، در طول یک دهه گذشته افزایش یافته است.

خوشبختانه ، سئو علمی موشکی نیست. با این حال ، به معنای این نیست که هر کسی بتواند از خیابان بیرون بیاید و یک کار درجه یک انجام دهد. سئو زمینه ای است که برای درک دقیق تر در جزئیات ، باید در سنگرها قرار بگیرید و تجربه دست اول را بدست آورید.

اگر به تازگی برخی از کارمندان جدید را با سطح اصلی تجربه در این زمینه به خدمت آورده اید ، باید سرعت خود را برای سرعت بخشیدن به آنها تدوین کنید. در اینجا سه ​​نکته برای آسانتر کردن روند ارائه شده است.

۱ resources منابعی را برای روند صنعت توصیه کنید

اول از همه ، اگر شما یک گروه تازه وارد را آورده اید (بیایید بگوییم که اخیراً یک محصول تازه فارغ التحصیل را استخدام کرده اید) ، آنها احتمالاً در مورد نحوه عملکرد سئو اطلاعات سطح ورود دارند. اما ، شما باید تا آنجا که ممکن است اطلاعاتی راجع به نمای کلی صنعت از نقطه نظر نمایندگی ارائه دهید.

استخدام

 

  • راهنمای مبتدی سئو را از انتهای تا پایان بخوانید
  •  

  • اسناد مربوط به کنسول جستجوی گوگل و گوگل Analytics را بطور کامل مرور کنید
     
  • مشترک در دانشگاه مقطر
  •  

  • فهرست جامع AWR در فهرست منابع سئو
  • همانطور که همه بازاریابان جستجو می دانند ، سئو بازی آزمایشی و خطا است و موفقیت به تنظیم بستگی دارد. با توجه به روندها و بینش های جدید که به نظر می رسد تا ساعت ظاهر نمی شود ، تیم شما باید روز به روز سرعت بگیرد. آنها احتمالاً برخی از سایتهای بزرگ صنعت را می شناسند. صرفنظر از اینکه آنها از وبلاگ هایی در سایت هایی مانند:

       

    • سرزمین موتور جستجو
    •  

    • دیده بان موتور جستجو
    •  

    • مجله موتور جستجو
    •  

    • پست SEM

    سعی کنید عادت ها را به تیم خود وارد کنید تا مطمئن شوید که آنها به روز ادامه می دهند. آنها را تشویق کنید تا نیم ساعت اول یا روز روز را صرف آخرین اخبار صنعت کنند.

    ۲ communication تقویت ارتباطات و شفافیت

    موفقیت هر شرکتی از توانایی برقراری ارتباط موثر داخلی و خارجی ناشی می شود. ابتدا باید در ارتباط مناسب با مشتری ، تیم خود را آگاه سازید. صرف نظر از تماس های تلفنی ، ایمیل ، پیامک یا چهره به چهره ، این یکی از چالش برانگیزترین جنبه های زندگی نمایندگی است.

    با استفاده از تیمی که برخی از ایمیل های عملی را کار می کند شروع کنید. مطمئن باشید که آنها با هر اصطلاح ، قالب و الگویی که از سازمان شما استفاده می شود آشنا هستند.

    علاوه بر این ، تعدادی از کلمات و عبارات “ضعیف” برای جلوگیری از مواردی مانند:

       

    • نوع
    •  

    • امیدوارم
    •  

    • فقط
    •  

    • شاید

    از نظر داخلی ، ارتباطات و همکاری ، ساختمان اصلی یک تجارت موفق است. شفافیت در محیط کار بسیار مهم است. در حالی که این به نظر می رسد یک فاقد مغز است ، القا کردن واقعی آن دشوار است. وقتی همه در همان صفحه در مورد وظایف و ارتباطات قرار دارند ، یک عمل آسان اجرا می شود.

    صحبت از عملیات صاف ، شما همچنین باید تیم خود را با استفاده از ابزار برنامه ریزی و مدیریت وظیفه که برای مدیریت کمپین ها و تعیین کار استفاده می کنید ، سوار کنید.

    برنامه ریزی

    یک ابزار همکاری و مدیریت فصلی پروژه مانند WorkZone معمولاً مناسب تر برای مدیریت کمپین های بازاریابی چند کانال در مقایسه با ردیاب های وظیفه ورودی مانند Trello یا Basecamp است.

    برای حسابهای در حال انجام کارزارهای موازی با وابستگی های متقابل کار و تکالیف چند تیمی ، نمایش واضح تصویر بزرگ با تابلوهای ارتباطی باز و گزارش های پیشرفت برای همه افراد درگیر ضروری است:

    ۳ techniques تکنیک های تحقیق کلمه کلیدی را پوشش دهید

    برای ورود به بخش فنی SEO ، یکی از مهمترین موارد برای آموزش تیم خود نحوه انجام تحقیقات مؤثر بر کلید واژه ها است. در حالی که برخی از کارشناسان سئو کلمات کلیدی را “مرده” اعلام می کنند ، چه با الگوریتم های در حال تغییر Google ، جلوگیری از جستجوی داده ها ، بالا رفتن جستجوی صوتی و همچنین نحوه برخورد سایر موتورهای جستجو با نمایش داده شد ، من معتقدم که نام بازی در سئو رتبه بندی شده است. برای شرایط صحیح ، که می تواند (هنوز) یک وب سایت ایجاد یا خراب کند.

    انجام تحقیقات می تواند بسیار سخت تر از چیزی باشد که ممکن است فکر کند.

    یک بینش بسیار مهم برای انتقال به تیم شما این است که اینگونه نیستفقط بازدیدکننده داشته باشید سئو در مورد هدف قرار دادن بازدید کنندگان مناسب است که شانس خوبی برای تبدیل تجربه خود به تبدیل دارند. این نمی تواند زیاده روی کند.

    با انجام درست تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، شما نه تنها محتوایی را ایجاد می کنید که مخاطبان به دنبال آن هستند ، بلکه روندها ، تغییر تقاضا و تغییر شرایط بازار را نیز پیش بینی می کنید. با آموزش تیم خود در فضای داخلی و خارج از گوگل AdWords Keyword Planner شروع کنید ، اما در اینجا متوقف نشوید. اکسپلورر کلمات کلیدی Moz و Ahrefs Keywords Explorer دو ابزار بسیار مفیدی هستند که داده هایی را با اصطلاحات مرتبط تر و اطلاعات بیشتر درباره پتانسیل رتبه بندی کلمات کلیدی شما ارائه می دهند. به طور خاص ، به شما امکان می دهد تا معیارهای پیشرفته ای از قبیل کلیک های کل را (با توجه به افزایش تعداد نتایج با جعبه های پاسخ و کارت دانش) ، کلیک در هر جستجو و سرعت جستجوی های تکرار کنید.

       

    • آیا این کلمه کلیدی به هر هدف تجاری وب سایت منتسب به آن مرتبط است؟
    •  

    • آیا کاربران وب هنگام وارد کردن این کلمات در جعبه جستجو ، دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستند ، پیدا خواهند کرد؟
    •  

    • آیا آنها از آنچه پیدا می کنند راضی هستند؟
    •  

    • آیا این ترافیک امکان قوی برای تبدیل به تبدیل دارد؟ یا فروش؟

    علاوه بر این ، این تیم را به صورت دستی به google مراجعه کنید تا ببیند وب سایت های دیگر در حال حاضر برای این کلمات کلیدی رتبه بندی می کنند. آیا نتایج ارگانیک هستند؟

    یک راه عالی برای تست قدرت یک کلمه کلیدی استفاده از یک سایت تمرین است. برای مدت معینی یک کمپین PPC بسازید. اگر وب سایت رتبه ای برای آن پیدا نکرده است ، شما می توانید ترافیک آزمایشی بخرید تا ایده ای در مورد چگونگی رسیدن به آن کسب کنید. پیشنهاد برای جستجوی دقیق نمایش داده شده و تردد مستقیم به صفحه مربوطه در وب سایت. برداشتها ، کلیکها و نرخ تبدیل را ردیابی کنید.

    بر اساس تحقیق ، به تیم نشان دهید که چگونه ارزش یک کلمه کلیدی را تعیین کنید. بیایید بگوییم که تبلیغ جستجوی شما در طول یک روز ۱۰،۰۰۰ برداشت ایجاد کرده است. این آگهی ۲۰۰ بازدید کننده را به وب سایت شما آورده است. از این ۲۰۰ بازدید ، شش مورد منجر به تبدیل ۶۰۰ دلار شد. این بدان معنی است که هر بازدید ۶ دلار ارزش دارد.

    دلار

    تحقیقات کلمات کلیدی پایه و اساس یک کارزار جستجوگرها است. تیم شما باید این جنبه کار را تا حدی درک کند.

    ۴ them آنها را در زمینه نوشتن نسخه برداری آموزش دهید

    محتوای کیفی ستون فقرات تقریبا برای همه سرمایه گذاری های دیجیتال مارکتینگ است. نوشتن مطالب بهینه شده برای سئو لزوما پیچیده نیست. با این وجود ، تعدادی از اصول مهم وجود دارد که شما به آنها باید به تیم سئو خود آموزش دهید.

    دیجیتال

    مهمتر از همه ، نوشتن مطالب درجه یک به شدت به توانایی درک افراد بستگی دارد. این مورد در ایجاد ارزش برای بیننده در حالی که هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص و استفاده از Backlink های قوی و پخش پیام مارک شما از طریق مجموعه کانالهای بازاریابی است.

    Backlink

    انجام این کار با موفقیت باعث افزایش اقتدار و ارتباط می شود و این باعث می شود رتبه جستجوی شما افزایش یابد. محتوای کیفیت نقش مهمی در الگوریتم گوگل برای تعیین این جدول رده بندی ایفا می کند. نمایندگان آنها بارها و بارها چنین گفته اند و صفحه راهنماهای مدیر سایت آنها علاوه بر “دستورالعمل های عمومی” دارای یک بخش کامل با عنوان “دستورالعمل های کیفیت” است.

    مطمئن باشید زمان زیادی را صرف آموزش نحوه ایجاد عناوین ستاره ای برای قطعات محتوا می کنید. این منطقه ای است که حتی بهترین نویسندگان نویسنده می توانند با آن دست و پنجه نرم کنند. صرف نظر از اینکه کپی بدن چقدر جالب است. یک تیتر فرعی به هیچ وجه با کلیک های شما انجام نمی دهد.

    به طور خلاصه ، یک عنوان خوب باید موجز باشد ، در حالی که جلب توجه می کند که اقدام بیشتر را انجام می دهد. فقط مواظب خطوط clickbait باشید – این روزها Google و فیس بوک الگوریتم هایی دارند که محتوای آنها را که توسط عناوینشان نمایش داده نمی شود کشف و دفن می کنند.

    ایجاد موضوعات تازه برای مقالات ، بیشتر می نویسید مشکل خواهد بود. Inbound Now و Portent از تولیدکنندگان عنوان خوبی برخوردار هستند که می توانند به شکستن بلاک نویسنده کمک کرده و ایده های جذاب برای پست ها را ناخوشایند قرار دهند.

    ایده

    ۵ them آنها را در به روزرسانی ها و جریمه های گوگل سریعتر کنید

    یکی از مهمترین مفاهیمی که هنگام کار در SEO باید به خاطر داشته باشید این است که هیچ تضمینی وجود ندارد. Google کاملاً درباره نحوه تکامل آنها آرام است. بروزرسانی ها می توانند در هر زمان اتفاق بیفتند. به طور معمول ، هنگامی که فرد رخ می دهد ، باعث نگرانی می شود.

    صرف نظر از اینکه شما یا مشتری های خود در گذشته پیوندهایی را خریداری کرده اید یا معامله کرده اید ، وب سایت شما می تواند در نهایت مجازات شود. به همین دلیل ، هر کس که در تیم شماست ، باید این مسئله را حلقه کند که چه اتفاقی بیفتد.

    طی چند سال گذشته ، Google به روزرسانی های اصلی الگوریتم را با نام های عجیب و غریب از جمله منتشر کرده استپاندا ، پنگوئن ، کبوتر ، پایدار ، دزدان دریایی ، فانتوم ، پوزوم ، کافئین ، Hummingbird ، Mobilegeddon و RankBrain. هر یک از بسیاری از استراتژیست های SEO را ترک می کردند که رتبه بندی جستجوی آنها مانند یک سنگ کاهش می یابد. اطمینان حاصل کنید که بهترین راهکارها برای تهیه و واکنش به SEO های فنی و مدیران حساب خود ارتباط برقرار کرده اید.

    کبوتر

    برای مثال ، عادت به اضافه کردن مطالب جدید به طور مرتب در وب سایتها تحلیل کنید تا تیم بتواند سریعاً مسائل را شناسایی کند. دوم ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت ها از ساختار بندی و زیر مجموعه های صحیح با ناوبری روشن برخوردار هستند.

    این امر به ویژه برای وب سایت های تجارت الکترونیک بسیار مهم است زیرا کار خزیدن رابط کاربری را برای کاربران و ربات ها آسان خواهد کرد. سوم ، همیشه اطمینان حاصل کنید که پروفایل های پیوند پاک هستند. به آنها آموزش دهید تا از نزدیک به موجودی Backlink دقت کنند و کیفیت پایین آن را از بین ببرند. این به شما کمک می کند تا از گوگل با وضعیت خوبی برخوردار شوید.

    هنگامی که یک به روزرسانی از هیچ جای بازدید نمی شود ، مشتریان به احتمال زیاد خواهان پاسخ فوری و توضیحی هستند. تیم خود را در مورد سناریوهای احتمالی و چگونگی رسیدگی صحیح به چنین مواردی آموزش دهید. این منطقه ای است که تازه کار تازه کارها را از کارشناسان جدا می کند.

    بسته بندی

    تکرار می کند که سئو جهانی است که دائماً در حال تغییر است. همانطور که موتورهای جستجو و سایر سیستم عامل های دیجیتال تکامل می یابند ، تیم شما نیز چنین خواهد شد. تنظیم دقیق توانایی های بنیادی و فنی تیم شما یک کار در حال انجام است و نباید به آسانی از آن استفاده کرد.

    یک سیاست درهای باز را در نظر بگیرید و در نظر بگیرید که کارمندان خوب از یک مربی ارزشمند سود زیادی کسب می کنند. هر کاری که می توانید انجام دهید تا به آنها در تنظیم و رسیدن به اهداف حرفه ای حرفه ای کمک کرده و در این روند بازاریاب ماهر شوید.

    Author: edame