۵ روش های اثبات شده برای افزایش کلیک SERP امروز از طریق نرخ ها

بسیاری از بازاریابان دست و پا و پا را به دنبال افزایش ترافیک کار می کنند ، در حالی که غالباً مین های طلایی درست جلوی چشمانشان وجود دارد. یکی از این معادن طلایی یادگیری چگونگی افزایش CTR های شما است.

روش دیگر ، این یک جهنم بسیار آسانتر است که CTR پست برتر را از ۳٪ به ۶٪ افزایش دهید تا اینکه از طریق نوشتن مطالب اضافی یا ایجاد لینکهای اضافی ترافیک شما دو برابر شود.

برای جالب نگه داشتن موارد ، من فقط در مورد تاکتیک هایی صحبت کرده ام که تأثیر آنی بر افزایش ترافیک و CTR شما خواهد بود. بسیاری از استراتژی های بلند مدت خوب برای افزایش CTR وجود دارد ، از جمله تمرکز بر ساختن نام تجاری شما ، رتبه بالاتر برای کلمات کلیدی و توسعه توانایی های نوشتن متن ، اما امروز من فقط می خواهم برنده های سریع لمس کنم.

۱ ٫ ۲۵ عنوان بنویسید و آنها را برای CTR تست کنید

دیوید اوگلیوی مشهور گفت که وقتی عنوان خود را می نویسید ، ۸۰ دلار از دلار هزینه کرده اید ، زیرا ۸۰٪ مردم فقط عنوان شما را می خوانند. به همین دلیل ، تمرکز روی نوشتن یک تیتر خوب اگر می خواهید CTR عالی باشید ، بسیار مهم است.

دلار

من قبلاً در مورد چگونگی موفقیت UpW ارزش نوشته شده است که تا حد زیادی به نویسندگان آنها اختصاص داده شده است برای ایجاد هر ۲۵ عنوان مختلف برای هر پست که می نویسند. سپس هر سرفصل A / B مورد آزمایش قرار می گیرد تا یک مورد با بالاترین کلیک را از طریق نرخ پیدا کنید. این تفاوتی با نحوه استفاده تری فریس از AdWords برای فهمیدن اینکه “هفته کار چهار ساعته” بهترین عنوان برای کتاب او نیست ، می باشد ، زیرا مدتها قبل از اینکه کسی در مورد کتاب خود بداند ، بالاترین میزان کلیک را ایجاد می کند.

من طرفدار بزرگی از افزونه عنوان Split Testing برای WordPress هستم ، که اساساً به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که UpW ارزش انجام می دهید – انجام دهید – به همان دلخواه تغییرات ایجاد کنید و آنها را برای بهترین CTR آزمایش کنید.

۲ ٫ استفاده از فوریت برای افزایش کلیک

با استفاده از افزونه ای که در بالا به آن اشاره شد ، اخیراً آزمایشی را در پستی که برای نحوه شروع یک وبلاگ موفق نوشتم ، اجرا کردم. من اساساً سه نوع عنوان را با یک تفاوت ظریف ایجاد کردم – یکی فاقد فوریت بود ، دیگری کلمه «اکنون» و متغیر نهایی کلمه «امروز» را داشت. نتیجه؟ تغییر با کلمه “اکنون” بیش از دو برابر کلیک بر روی نسخه بدون فوریت انجام شده است.

۳ ٫ از نویسندگی استفاده کنید ، و تصویر خود را مانند انگشتان پا برجسته کنید

پس از الهام گرفتن از آزمایش Cyrus Shepherd در مورد “چگونه بهینه سازی عکس زشت من در گوگل+ باعث افزایش ترافیک رایگان ۳۵٪” شدم تصمیم گرفتم که این آزمایش را خودم امتحان کنم اما از زمینه های حتی روشن تر استفاده می کنم.

عکس اصلی من در گوگل+ (آبی تیره که من یک پست “من یک گلدان گلدان قورباغه هستم”) دارای CTR کلی ۴٫۴٪ است. تصویر فعلی من (عکس قرمز) دارای CTR 5.1٪ است. به عبارت دیگر ، افزایش ۴۹ درصدی کلیک ، که همانطور که در آمارهای نویسنده گوگل Labs در زیر مشاهده می کنیم ، تأثیر خوبی در افزایش دید داشته است.

گزارش ها و مطالعات مورد بی شماری وجود دارد که نشان می دهد قطعه های ثروتمند باعث افزایش رتبه و CTR می شوند. از افزایش ۱۵۰ درصدی ترافیک کاتالیزور پس از اجرای قطعه های غنی ، تا ۳۰٪ افزایش در CTR ارگانیک ، به نظر نمی رسد که از مزایای آنها استفاده نکنند.

۵ ٫ “۲۰۱۳” را به “۲۰۱۴” به روز کنید

من به عنوان یک کاربر گوگل ، خودم را دائماً با استفاده از عملکرد “جستجو در صفحات اخیر” برای جلوگیری از یافتن مطالب منسوخ می کنم. نکته این است که ، محتوای به طور طبیعی قدیمی است ، و دیدن اینگونه توصیف ها و عناوین مانند موارد زیر غیر معمول نیست. صحبت کردن در مورد سال ۲۰۱۳ مانند اینکه هنوز اتفاق نیفتاده است.

برای یافتن اینکه آیا هر یک از محتوای همیشه سبز شما سیگنال اشتباهی را صادر می کند ، در گوگل جستجو کنید. ‘سایت: www.yourwebsite.com 2013.

به طور خلاصه

تأثیر نکات موجود در این پست بستگی به میزان ترافیک شما در حال حاضر و اینکه آیا شما قبلاً این نوع تاکتیک ها را اجرا کرده اید بستگی دارد. برای یک وبلاگ کاملاً جدید ، بیشتر آنچه که من ذکر کردم کاملاً بی معنی است. برای وبلاگ با ترافیک مناسب و مناسب ، این می تواند راهی سریع و آسان برای رونق گرفتن یک ترافیک خوب ۲۰-۵۰٪ بیشتر در یک زمان کوتاه باشد.

اگر راهنمایی دیگری دارید ، یا از هر مطالعه موردی جالب در مورد افزایش CTRs اطلاع دارید ، لطفاً آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

Author: edame