۵ مرحله برای تبدیل بازدید کنندگان در وبلاگ خود

بنابراین ، اگر موضوعی دارید که مشتاقانه در مورد آن قرار می دهید ، تبریک می گویم! با این حال ، به سادگی حفظ حضور وبلاگ استاتیک کافی نیست تا بازدید کنندگان را ترغیب کند و آنها را ترغیب کند که در هر فعالیتی که در آن شرکت کنید شرکت کنند.

برای تبدیل بازدید کنندگان به مشارکت کنندگان مشارکت کننده ، به یک رویکرد پیشرو نیاز دارید. چند قدم ساده که من در زیر به اشتراک می گذارم می تواند به شما کمک کند وبلاگ خود را به بصیرت کامل و فعالانه مخاطبان خود جذب کنید.

     

  1. روی اعتماد سازی متمرکز شوید

تمرکز اصلی وبلاگ شما باید بر ایجاد اعتماد بازدید کنندگان شما باشد نه بر خلاف تلاش برای فروش محصولات یا خدمات خاص.

بسیاری از وبلاگ نویسان قادر به تشخیص این تمایز نیستند و غالباً از دست دادن بسیاری از خوانندگان رنج می برند که در غیر این صورت به اطلاعاتی که در آن وبلاگها یافته اند کاملاً علاقه مند هستند. با تهیه پذیرایی از بازدیدکنندگان بدون اینکه احساس کنند انگار دائماً با تبلیغات بنر و لینک های قابل کلیک بمباران می شوند ، می توانید انتظار داشته باشید که نرخ تبدیل خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

وبلاگی که من خیلی دوستش دارم و می خواهم به عنوان نمونه ای از این مقاله از آن یاد کنم ، Copyblogger است. آنها جامعه محکمی ایجاد کرده اند و محتویاتی که ایجاد می کنند برای هر کسی که قصد دارد نوشتن خود را شروع کند دارای ارزش آموزشی بسیاری است.

 

  • اشتراک ایمیل خود را به خوانندگان خود ارائه دهید

  • در انجام این مرحله دو مزیت اصلی وجود دارد: شما به خوانندگان خود کمک می کنید تا به مطالبی که ارسال می کنید راحت تر برسند و این شانس را دارید که بصورت جداگانه با هر مشترک ایجاد بورس کنید.

    آنچه شما باید بفهمید این است که بسیاری از کسانی که به آنچه شما می گویند علاقه دارند ممکن است وقت خود را برای مرور روزانه در صفحات شما نداشته باشند. با ارائه به روزرسانی های ایمیل ، آنها می توانند بدون نیاز به مراجعه به صفحه اصلی شما ، در سرعت بمانند. به علاوه ، بسیاری از بازدید کنندگان انتخاب اشتراک را به عنوان راهی برای احساس ارتباط بیشتر با اقدامات شما تفسیر می کنند. بنابراین ، آنها به احتمال زیاد می توانند به طور فعال در هر بحث و گفتگو ارسال شده شرکت کنند.

       

    1. از تماس های مربوطه برای اقدام استفاده کنید

    یکی از ویژگی های بارز بازدید کنندگان جذاب در یک وبلاگ فعال ، متن و تماس های عملی است که هم الهام بخش است و هم مرتبط.

    به بیان ساده ، تفاوت قابل توجهی بین یک پست صرفاً با بیان اینکه “چرا این است” و یک پست با رویکرد “چگونه به” و یک فراخوان برای عمل وجود دارد که باعث می شود خوانندگان اقدام کنند. درنهایت ، این امر می تواند به ایجاد سرب منجر شود و بیشتر آنها را به مشترکان یا مشتریان تبدیل کند ، که از همان ابتدا باید هدف هر قطعه محتوا باشد.

    مثال خوب کتاب الکترونیکی جو Pulizzi‘s “1000 نمونه بازاریابی محتوا” است. این برنامه حاوی ۱۰۰ نمونه بازاریابی با محتوای عالی است و آنچه را که به عمل وعده داده می شود با موفقیت ارائه می دهد.

    بازاریابی محتوا

     

  • مطالب خود را تبلیغ کنید

  • در حالی که بیشتر وبلاگ ها حاوی نوعی تبلیغات هستند ، باید در نظر داشته باشید که فضای معمولاً برای تبلیغات در یک صفحه محدود است. نمی توانید یک صفحه وب پر از تبلیغات داشته باشید و انتظار دارید که آن را تبدیل کند. بنابراین ، چرا از این فضا برای تبلیغ رویدادها و پیشنهادهای خود استفاده نکنید که مستقیماً با فعالیت شما در ارتباط باشد.

    کاری که شما می توانید انجام دهید نمایش پاپ ها در مقاله شما باعث می شود خوانندگان عضو شوند در وبلاگ خود. در اینجا مثالی از یک وب سایت طراحی وب با استفاده از Lead Converter برای ایجاد این پنجره آورده شده است.

     

  • همیشه بدانید که آیا تلاش های شما در حال پرداخت هستند؟ ۳

  • درنهایت ، در صورت بروز نیاز ، این اقدامات فقط به همان اندازه مؤثر هستند که توانایی شما در تغییر آنها در پرواز را نیز داشته باشید. این نکته ضروری است که شما دائماً در تلاش برای سنجش معیارهای خاص باشید تا در مورد اینکه آیا نیاز به ایجاد تغییراتی وجود دارد یا نه ، استفاده کنید.

    البته ، می توانید با توجه به کل ترافیکی که به دست می آورید ، قدم هایی را که در آن انجام می دهید تنظیم کنید. به عنوان مثال ، برای یک وبلاگ با ۳۰۰۰ بازدیدکننده در هر ماه ، بررسی هفتگی از جزئیات ترافیک و نرخ تبدیل فقط کافی خواهد بود.

    با رعایت این چند مرحله ساده و آماده شدن برای بازدید کنندگان خود هنگام رسیدن به وبلاگ شما ، درگیر کردن آنها و ترغیب آنها به اقدامی بسیار ساده تر است.

    امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و من خوشحالمخوب به جلو برای افکار خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

    اعتبار عکس: Notionscapital

    Author: edame