۵ راه منحصر به فرد برای به دست آوردن بررسی های بیشتر آنلاین

آیا همه و اقسام خانواده های شما ، حتی مادربزرگتان ، قبل از انجام سفارشات آنلاین خود ، بررسی های آنلاین را در آمازون بررسی و بررسی مجدد کنید؟

شرط می بندید که آنها هستند!

واقعیت این است که ، تمام دنیا از بررسی های آنلاین عصبانی هستند تا جایی که ۹۷٪ از مشتریان آنلاین قبل از انجام هر نوع خرید آنلاین ، بررسی ها را می خوانند. در حقیقت ، این نوعی از مشاغل خانگی برای مشتریان شده است که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید مهم ، از نظر شرعی بررسی های خود را انجام دهند.

مطمئناً ، اگر از اهمیت بررسی های آنلاین اطمینان دارید ، از این بخش پرش کرده و به سرعت به ۵ راه بی نظیر برای به دست آوردن بررسی های آنلاین بیشتر برای شغل خود بروید.

این موارد بیشتر برای Naysayers و Thomases Thomases است

همانطور که می دانید ، بررسی ها فقط مربوط به مشتری و مشتری نیست. حتی با وجود این واقعیت که بررسی های آنلاین مثبت به مشاغل کمک می کند تا به گوگل حسگرهای مثبت را برای گوگل ارسال کنند که همه چیز با تجارت شما خوب است ، حتی مشاغل نیز ناامید نیستند. به عبارت دیگر ، بررسی های مثبت بر رتبه بندی سئو محلی شما تأثیر مثبت دارد.

در حقیقت ، براساس مقاله موز ، گوگل و سایر موتورهای جستجو ۱۰٪ از بررسی های آنلاین سایت شما را برای تعیین رتبه وب سایت شما در نظر می گیرند.

موز همچنین فهمید موتورهای جستجوگر در ۳ سیگنال مهم مانند بررسی مقدار ، بررسی سرعت و بررسی تنوع برای تعیین رتبه بندی جستجوی شما سایت.
چیزی را به من بگویید: وقتی چیزی را در جستجوی Google تایپ می کنید و نتایج به نظر می رسد ، ابتدا کدام مکان را ترجیح می دهید کلیک کنید؟ آیا کسی است که دارای صفر بررسی و رتبه بندی بدون ستاره است یا کسی که دارای ۵۰ بررسی و امتیاز ۴٫۸ ستاره است؟ جواب را می دانید ، درست است؟

تقریباً تمام صنایع موجود در آن ، از جمله هتل ها ، رستوران ها ، مشاغل کرایه اتومبیل در میان بسیاری دیگر ، از بررسی های آنلاین بهره می برند ، که به نوبه خود به جذب مشتریان بالقوه کمک می کند.

بررسی های آنلاین صرف نظر از صنعتی که به آن تعلق دارند ، از مشاغل محلی سود می برد.

بیایید بگوییم که شما به دنبال فروشگاه های کیک در کالیفرنیا هستید. بنابراین ، کامپیوتر خود را بوت می کنید و به دنبال “بهترین فروشگاه های کیک در کالیفرنیا” می گردید ، و در همان لحظه نام فروشگاه های برتر ارائه دهنده بهترین کیک ها ظاهر می شود.

حتی گوگل می خواهد صاحبان مشاغل برای بررسی های آنلاین با مشتریان در تماس باشند.

تنها یک مشکل وجود دارد: ایجاد بررسیهای مثبت.

در واقع ، این مسئله به اندازه تولید نسل نیست ، بلکه متقاعد کردن مشتریان برای ترک افکار خود در وب سایت شما ، مرور سایت ها و موارد دیگر است.

بنابراین ، چگونه مشتریان خود را متقاعد می کنیم که نظرات آنلاین مثبت را ترک کنند؟

ساده. از آنها بخواهید.

در اینجا ۵ روش منحصر به فرد برای درخواست بررسی های مثبت آنلاین از مشتریان آورده شده است:

# ۱ ٫ Superfans را از بانک اطلاعات مشتری خود ردیابی کنید

تو همه اینو می دونی ، درسته؟ این ابر طرفداران یا میکرو تاثیری که می توانند حرکت واقعی و شیکرهای برند شما باشند نشان می دهند. اینکه آنها کسانی هستند که به شما کمک می کنند همه دکمه های راست را فشار دهید. با این وجود ، ردیابی ریزنمونه های مناسب آسان نیست.

باشه. قبل از اینکه عمیق در مورد چگونگی ردیابی ریزنمونه ها برای ارتقاء محصول غرق شویم ، ابتدا به بررسی موردی Tom’s of Maine بپردازیم – مارک تجاری که با موفقیت از قدرت های فوق العاده خود و Mavrck استفاده کرده است – یک بازاریابی مبتنی بر میکرو. سیستم عامل – برای افزایش رتبه بندی ها و بررسی های ارگانیک خود.

برای شروع ، Tom’s of Maine تولید کننده محصولات مراقبت شخصی است که از مواد طبیعی ساخته شده است. هرچند که این شرکت تمام تلاش خود را کرده است تا از طریق برخی از برنامه های شگفت انگیز وبلاگ نویسی مانند Goodness Circle و همه موارد ، از خط محصولات طبیعی خود استفاده کند ، اما آنگونه که برای شرکت پیش بینی شده بود ، نتیجه ای به دست نیاورد. سرانجام ، آنها تصمیم گرفتند که مدل میکرو آنفلوانزا را در رابطه با ماورک امتحان کنند.

البته این مدل مانند جادو کار می کرد.

طی یک دوره ۴ هفته ، تأثیرات ریز تاثیری Tom of Maine موفق به جمع آوری ۴۳۸ بررسی محصولات ارگانیک در ۷ محصول در ۳ گروه برتر شدند: مراقبت از دهان ، مراقبت از بدن و مراقبت از نوزاد. این تلاش منجر به میانگین ۴٫۶۴ امتیاز محصول و پیش بینی ۳۰٪ آسانسور فروش برای هر محصول شد.

نوزاد

اکنون به چیزی واقعی باز می گردیم:

نکاتی برای ردیابی ریزنمونه های مناسب از داده های مشتری شما:

فاز I

موارد تبلیغاتی شما باید دارای هشتگ های مربوطه در اینستاگرام باشد ، که به تأثیرگذار کمک می کند تا تصاویر محصول را در کانالهای رسانه های اجتماعی محبوب به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این ، می توانید چندین پیام خلاقانه ارسال کنید که می تواند به چرخیدن ذهن آنها کمک کند. به عنوان مثال ، بگویید “ اجازه دهید نگهبانان خود را به صورت ناگهانی پایین بیاورند و درست در چهره ما به ما بگویند – در مورد محصول ما چه حسی داشتید؟ مغزهایشان را می لرزاند.

با این حال ، تأیید این که بررسی و رتبه بندی های شما توسط تأثیرگذار میکرو تأمین شده است ، مهم است. بنابراین فراموش نکنید که درخواستی را برای آنها مطرح کنید که می گوید تصویری از ارسال های آنها را می خواهید.

فاز III

طبق روانشناسی انسان ، ستایش و بازخورد انگیزه های اثبات شده است. بنابراین ، بدون هیچ گونه آزار و اذیت ، روند شلیک بررسی را با شلیک برخی ایمیل های مثبت به شکل:

روانشناسی

می دانم که به چه می اندیشی. آیا قرار نیست مطالعات موردی قطعات طولانی ، طولانی و بی عمر باشد که به صفحات و صفحات منتقل می شود؟ بیشتر نه. با توجه به اینکه محتوای ویدیویی سیاه جدید است ، بهتر است منابع خود را به سمت تولید فیلم های مطالعه کوتاه تر در مورد مشتریان خوشحال خود هدایت کنید.

در حقیقت ، چندین شرکت بخش اختصاصی در مورد پرونده های ویدئویی را ارائه داده اند. فقط نگاهی به صفحه مطالعه مورد HubSpot بیندازید. چندین مطالعه موردی را در قالب فیلم مشاهده خواهید کرد.

در حقیقت ، این شرکت حتی آزمایش نسخه های ویدیوی کوتاه تری با عنوان “I HubSpot იმიტომ.” را انجام داده است. این شرکت از طریق فیلم ها با صحبت کردن غیررسمی به مشتریان در مورد بررسی مثبت نظرهای خود مبنی بر اینکه چرا از HubSpot استفاده می کنند ، بارگیری کرده است. آیا تولید پلاستیک اضافی است؟ برای کسب درآمد بیشتر؟ و مواردی از این دست

در صورت توسعهبه نظر می رسد فیلم های اطراف مشتریان برای شما مسئله دشواری است ، فقط کافی است از مشتریان خود بخواهید ۳۰ ثانیه به طور مستقیم صحبت کنند ، درمورد اینکه چگونه محصول یا خدمات شما در شیوه زندگی شخصی یا مشاغل آنها در آیفون های خود تأثیر گذاشته است. فقط یک یا دو مورد خوب در مورد محصول خود داشته باشید و از آنها بخواهید تا آن را برای شما ایمیل کنند.

نکاتی برای توسعه مطالعات موثر در مورد فیلم کوتاه

شماره ۱ by با معرفی شرکت خود از طریق علائم ، لوگو ، نمای فروشگاه و پرسنل شروع کنید.

# ۲ ٫ مشتری را به مرحله بعدی معرفی کنید. او تازه می توانست با گفتن این جمله شروع کند: “من اینگونه هستم و شرکتی را به نام اینگونه و اداره می کنم.” سپس او می تواند در مورد زندگی اولیه خود و اینکه چگونه تجارت شما به چرخش شرکتش کمک کرده صحبت کند. “

# ۳ ٫ پس از پایان صحبت در مورد چیز چرخش ، بهترین کار بعدی که می تواند انجام دهد این است که محصول شما را به دیگران پیشنهاد دهد و اینکه چگونه می تواند از آنها سود ببرد. و اینکه شرکت شما از نظر کیفیت و تحویل از چه نسبت به رقابت بالاتر است.

اگر مشتری واقعاً از محصول شما خوشحال است ، می تواند بدون تجربه فیلمنامه از تجربه خود صحبت کند. اینگونه فیلم ها بسیار روان تر و با جزئیات منحصر به فرد بارگذاری می شوند.

با این حال ، داشتن یک طرح کلی کمک می کند:

# ۱ situation وضعیت قبلی و چرخش محصول

# ۲ ٫ توصیه محصولات به دیگران

# ۳ ٫ از افراد خاصی که در کل چرخه توسعه محصول با شما در آنجا حضور داشتند تشکر می کنم.

گرفتن عکس های گاه به گاه از پرسنل محور شما می تواند توصیفات را بسیار قدرتمند کند.

# ۳ ٫ صفحه گوگل My Business را تنظیم کنید

همانطور که معلوم است ، رتبه بندی های GMB می تواند بازدید کنندگان بیشتری را از هر رسانه دیگری برای شما بدست آورد. چگونه ممکن است بپرسید؟ به این دلیل به ایجاد اعتبار در نگاه گوگل کمک می کند ، که به نوبه خود کاربران بیشتری را به خود جلب می کند. بنابراین ، ناگفته پیداست: به کاربران انگیزه دهید تا نظرات را ترک کنند. در واقع ، این باید اولین قدم شما باشد.

اگر هنوز می خواهید GMB خود را بفهمید ، نگران نباشید. شغل شما ممکن است قبلاً دارای فهرست باشد ، بنابراین ممکن است شما آن را نیز مطالبه کنید. شما می توانید در اینجا ادعا کنید.

اما پس از اطمینان از اطلاعاتی که در اینجا وارد می کنید صددرصد دقیق است و مطابق با اطلاعات موجود در سایت شماست. چرا؟ زیرا به گوگل کمک می کند تا مشخصات GMB خود را با وب سایت خود مرتبط کند.

علاوه بر این ، باید حساب کاربری خود را از طریق ایمیل تأیید کنید. به همین منظور ، گوگل یک کد را از طریق Gmail برای شما ارسال می کند تا مطمئن شود که می تواند به ایمیل شما در این آدرس دسترسی داشته باشد.

نکاتی درباره GMB شغل خود

# ۱ profile مشخصات GMB خود را تکمیل کنید زیرا کاربران قبل از ترک بررسی با آن در تعامل خواهند بود

# ۲ a تعداد کافی از تصاویر ، توضیحات طولانی را اضافه کنید و کلمات کلیدی را به محتوا و عناوین اضافه کنید. PlaceID خود را پیدا کنید و آن را به این آدرس اضافه کنید:

https://search.google.com/local/writereview؟placeid=

# ۳ this این URL را در ارتباطات خود بگنجانید که احتمالاً مشتریان شما نظر خود را ترک می کنند.

# ۴ ٫ روی نقطه فروش تمرکز کنید

تیم فروش و پشتیبانی مشتری شما بیش از هر کس دیگری در این شرکت با مشتریان شما در تماس هستند. اینطور نیست؟ این امر باعث می شود وظیفه بررسی معادن از مشتریان بسیار ، بسیار آسان تر ، به خصوص در نقطه فروش انجام شود ، زیرا مشتریان در این مقطع زمانی همه گیر می شوند.

فروش شما یا تیم پشتیبانی مشتری باید در این لحظه با درخواست بررسی ، مداخله کنند. به گفته تد پاف ، مدیرعامل CustomerLobby ، یک سرویس بررسی ، ضمن صحبت با موتور جستجوگر زمین مطلع ، “بررسی کارت نظرات در خواست شده در زمان سرویس ، نرخ تکمیل ۸۰-۹۰٪ را ببینید” در مقابل نرخ بسیار پایین تر برای سایر اشکال بررسی وکالت

نکاتی درباره بررسی های مین در هنگام فروش-فروش

شماره ۱ ٫ کارت اظهار نظر یا فرم بازخورد مشتری را با فرم قرارداد خود ضمیمه کنید یا رسید خود را به نمایه آنلاین هدایت کنید.

# ۲ ٫ تیم فروش و مشتری خود را تشویق کنید

# ۳ while ضمن درخواست بررسی ، صادق باشید. کمرویی پرداخت نمی کند.

# ۵ Reviews بررسیهای منفی را به تجربیات مثبت تبدیل کنید

مطمئناً ، بررسیهای منفی به چشم می خورد. اما پس از آن ، شما نمی توانید بلافاصله آنها را نادیده بگیرید ، می توانید؟ زیرا ممکن است فقط با گلوله برفی به درون آتش سوزی بزرگی وارد شود و فروشگاه آنلاین شما را به زمین خسته کند ، در هیچ زمان.

بنابراین ، به هیچ وجه نباید از بررسی های منفی چشم پوشی کرد. دو دلیل مهم اینجاست:

     

  • ۵۱ ٫ ۷ درصد از مشتریان انتظار دارند در هفت روز یا کمتر پاسخی به بررسیهای خود دهند
  •  

  • ۷-۸ درصد از مصرف کنندگان احساس می کنند که شغلی که به بررسی های خود پاسخ می دهد ، باعث می شود آنها باور داشته باشند که یک تجارت به آنها اهمیت می دهد.

بنابراین ، چگونه باید به نقدهای منفی پاسخ داد؟ ساده – با عمل مثبت. این فقط ممکن است یک بررسی مثبت مهم را برای شما به ارمغان آورد ، نه اینکه به تبلیغات تبلیغاتی مثبتی اشاره کنیم.

# ۱ them آنها را نادیده نگیرید. در صورت امکان ، نفس خود را کنار بگذارید و اوضاع را درست کنید حتی اگر این اشتباه شما نباشد.

# ۲ ٫ چند بررسی منفی ممکن است به صفحه بررسی شما کمک کند طبیعی به نظر برسد ، اما مستند نیست.

# ۳ ٫ اگر داور فقط سعی می کندبا نوشتن یک بررسی منفی ، اوضاع را برای او فاش کنید و فقط او را نادیده بگیرید. آنها پیام را دریافت می کنند.

# ۴۴ ٫ در برخی موارد ، پیشنهاد می کنید که شکایت را بصورت خصوصی بحث کنید.

نتیجه گیری:

مشتری ها رئیس بودند و همیشه بودند. اما مشتریان امروزی بیشتر از گذشته صدا و سیما تر هستند. اگر یک بازاریاب هوشمند هستید ، باید بدانید که چگونه آنها را شاد کنید بدون اینکه کل موضع خود را از دست بدهید. با استفاده از مراحل فوق علاوه بر اقدامات سنتی برای بررسی بیشتر و مثبت تر ، از مراحل ذکر شده نیز استفاده کنید.

Author: edame